fredag 28 juni 2013

En liten Grammisblogg ifrån Lasse

Tja på er alla Bloggläsare. Här kommer jag att tacka en rad personer. Först vill jag börja med Lars-Erik min kära kompis för allt stöd jag fått ifrån dig sedan jag började motionera. Jag och Anders saknar dig massor och skulle gärna sett att du fanns med oss på denna resa. Sen vill jag tacka mina barn Evelina och Emilia för att ni stått ut med en frånvarande pappa och mitt lilla barnbarn Tindra för att hon inte fått träffa sin morfar så mycket som jag velat och hon behövt. Jag fortsätter mitt Grammistal och då går mitt tack till kökspersonalen på Ulvsättraskolan och ett särskilt tack till min lilla finska vän Leena, kram till dig. Sist men inte minst vill jag tacka er som inte trott på mig. Ni har varit min största drivkraft, bensinen som tar mig framåt. Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst, men det får bli en annan dag.

//Lasse 

Ps. shir jag glömde en sak. Till Joel och Tony när vi kommer hem ska vi gå på riktig fotboll, och jag betalar. Men tro inte att det blir nån bärs, det blir läsk när ni går med mig. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar